ويژگي آژانس تبليغاتي

سايت مطالب آموزشي گرافيكي

ويژگي آژانس تبليغاتي

طراحي گرافيك، همچنين به عنوان طراحي ارتباطي شناخته شده است، هنر و تمرين برنامه ريزي و طراحي ايدهها و تجربيات با محتواي بصري و متني است. كاملا! نرم افزار طراحي آرم آنلاين DesignMantic رايگان استبراي هر كسي كه به دنبال ايده هاي طراحي، الهام بخش و يا طراحي لوگو براي ايجاد يك آرم تجاري براي آژانس تبليغاتي خود است.

لوگوي شما هرگز نبايد تاريخ انقضاء داشته باشد. بهترين طراحي لوگو براي شركت شما در آينده نيز، زيبايي خودرا حفظ مي نمايد و حتي زماني كه شما لوگوي خود را مدرن سازي كنيد نيز بيانگر هوييت اصلي تجارت شماخواهد بود. در نتيجه براي انتخاب لوگوي خود از ساختاري استفاده كنيد كه هميشه در عرصه باشد و بهمرسومات كوتاه مدت و مد روز فكر نكنيد. علاوه بر اين، مطمئن شويد كه لوگوي شما تنها فرهنگ مرسوم شدهي حال حاضر را به نمايش نمي گذارد، زيرا كه در آينده ارزش خود را از دست خواهد داد

ساخت فيلم صنعتي

كارخانه ها و صنايع توليدي همواره جهت معرفي محصولات و مجموعه خود با هدف بازاريابي و تبليغات ،ساخت فيلم صنعتي تبليغاتي را از ملزومات و الويت هاي خود مي دانند .تاريخچه، معرفي بخش هاي مختلف كارخانه ، تكنولوژي توليد و مراحل توليد محصول و ويژگي هاي آن ،كاركنان و متخصصان، جوايز و افتخارات و چشم انداز مجموعه ، از بخش هاي تشكيل دهنده فيلم صنعتي ميباشد.

هنر موشن گرافيك

موشن گرافيك يا گرافيك متحرك هنر تلفيق گرافيك ، حركت و صدا براي انتقال پيامي به بيننده است. همينهدف موشن گرافيك خيلي وقتها مي تواند مرزش رو با انيميشن مشخص كند. در انيميشن ما داستاني داريمكه همه شخصيتها و فضاها بر اساس آن داستان ساخته ميشوند و ممكنه خيلي وقتها هدف خاصي رو هم دنبالنكنند اما هميشه روند داستاني آن مشخصه. در حالي كه موشن گرافيك بايد ويژگي روايتگري داشته باشه يعنياينكه ممكنه الزاما شما داستاني رو نداشته باشيد اما در نهايت يك پيامي توسط گرافيك ها وحركت هايمختلف به بيننده انتقال مي دهيد

هداياي تبليغاتي و مزيت هاي بازاريابي آن

هداياي تبليغاتي از ويژگي هاي ذيل برخوردارند.انعطاف پذيرند: شما مي توانيد هداياي تبليغاتي متنوعي را بهگروه هاي مختلف مشتريان در بازار هدف ارائه دهيد.اكنون نوبت انتخاب ابزار مناسب تبليغات يا به عبارتي كانال انتقال پيام مناسب است . فرض كنيم كه با توجهبه پارامترهاي انتخاب ابزار به اين نتيجه رسيده ايم كه ما به عنوان يك سازمان فاخر نيازمند به ابزار “ هديهتبليغاتي پرستيژي ” هستيم.به علاوه با انتخاب مناسب ترين هداياي تبليغاتي مي توانيد آن را به عنوان هديه مفيد، سرگرم كننده، پرهيجان و بحث انگيز در آوريد و از آن به عنوان نماد ياد بود از شركت خود به مشتريان تقديم كنيد . ملموس و بادوام هستند: با ارائه هداياي مفيد و كاربردي، دريافت كنندگان مي توانند در طولاني مدت از آن استفاده كنند ودر نتيجه، اثربخشي ابزار، افزايش يابد.كته بسيار مهم اين است كه هديه تبليغاتي نفيس يا خاص صرفا به واسطه ي هزينه اي كه بابت آن پرداختشده شناخته نمي شود . فرض كنيد نتيجه تحقيقات شما بيان مي كند كه پيامي كه بايد منتقل شود عبارتستاز : “ هميشه ما را به خاطر بسپار ”

ويژگي عكاسي صنعتي

عكاسي صنعتي علاوه بر اينكه بايد ويژگي هاي عكاسي تبليغاتي را داشته باشد بايد بتواند بيننده را به شوق برساند.در اينرشته از عكاسي، صنعت و كارخانه و ماشين ها و فرآورده هاي صنعتي موضوع عكاسي صنعتي است. مفهوم عكاسيصنعتي، عكسبرداري از تجهيزات، محصولات، ماشين آلات و گاهي اوقات كارگران و مقامات شركت است. عكاسي تبليغاتيشاخه اي از عكاسي است كه هدف از آن جلب نظر مشتري و ارائه ويژگي هاي كالا به شيوه اي تاثيرگذار و متقاعد كنندهاست. در عكاسي تبليغاتي اگر چه عكاس به دنبال مرتفع ساختن خواسته ها و نظرات كارفرماست، از جهتي بايد ذائقه وطبع مخاطب را نيز درنظر داشته باشد؛ اين امر ژانر عكاسي تبليغاتي را تبديل به يكي از جذاب ترين شاخه هاي عكاسيكرده است.

ويژگي هاي ديجيتال ماركتينگاگر ميخواهيد از رقباي خود جا نمانيد و همچون آن ها به سود بيشتري برسيد بايد زودتر با دنياي ديجيتال دست دوستيبدهيد و پس از طراحي سايت براي كسب و كار خود دست به فرايند ديجيتال ماركتينگ بزنيدفرايندي همچون سئو و سئو سايت ، برندينگ ، ايميل ماركتينگ ، بازاريابي محتوا ، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ، طراحي اپليكيشن وتبليغات در گوگل كه جايگاه شما را 0 تا 100 در حوزه كسب و كار خود تغيير خواهد داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.