مزاياي تبليغات

سايت مطالب آموزشي گرافيكي

مزاياي تبليغات

تضمين ديده شدناز آنجايي كه تبليغات محيطي در مكان هاي عمومي و در معرض ديد قرار دارند، بنابر اين توسط افراد زياديديده مي شوند. بيننده حق انتخاب تدارد و در هر صورت تبليغ را مي بيند. اما بسياري از روش هاي آژانس تبليغاتي ، بيننده حق انتخاب دارد. مثلا در تبليغات تلويزيوني، بيننده با رسيدن به بخش آگهي هاي بازرگاني،مي تواند كانال را عوض كند. ولي در تبليغات محيطي، احتمال ديده شدن بسيار زياد است .حضور دائمي و تكرار بيلبورد تبليغاتي سبب ايجاد آگاهي سريع مي شود

 حضور بلند مدت بيلبورد براي مصرف كنندگان باعث شناسايي يك نام تجاري و وفاداري نسبت به آنمي شود .

 پراكندگي حضور بيلبورد در سطح شهر امكان حضور يك پارچه ي محصول را با استفاده از انواعگوناگون تبليغات محيطي فراهم مي كند .

 با گسترش و تكرار حضور تبليغات محيطي بيلبورد مي توان تبليغات راديو- تلويزيوني و مطبوعاتي را بهمقابل منازل و محل كار مخاطبين تغيير محل داد.

امكان ارجاع به تبليغات ديگر

از تبليغات محيطي مي توان به عنوان يك مكمل عالي براي تبليغات ديگر استفاده كرد. مثلا مي توانيد در تبليغمحيطي از بينندگان بخواهيد براي كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت شما مراجعه كنند و يا براي دريافتبروشور رايگان با شما تماس بگيرند. معمولا تبليغات محيطي هنگامي بهترين بازده را دارد كه با تبليغات ديگريهمراه شود.

مزاياي طراحي لوگو

اگر به دنبال يك راه فوق العاده و در عين حال آسان براي معرفي موثر و ماندگار مجموعه خود و يا بالا بردنميزان فروش محصول و خدمات خود هستيد يك پيشنهاد فوق العاده براي شما داريم: يك لوگوي بي نظيرداشته باشيد! تمامي هدف براي طراحي لوگو اين است كه لوگو يك برند ديده شود و بخاطر سپرده شود .معمولا روزانه تمامي افراد لوگوهاي مختلفي را در پيرامون خود مشاهده ميكتتد اما هنگامي كه شخصي طرحلوگويي خاص را مشاهده كند و طراحي لوگو حرفه اي باشد به سرعت جذب آن مي شود و شايد به فكر كردن بهطرح بپردازد كه اين امر موجب مي شود طرح را در ذهن خود بخاطر بسپارد و اين بزرگترين مزيت طراحي لوگوحرفه اي است . بطور مختصر مي توان گفت اگر شخصي لوگويي را در نگاه اول بخاطر بسپارد آن لوگو حرفه ايطراحي شده است .

مزاياي عكاسي صنعتي

مزاياي عكاسي صنعتي و عكاسي تبليغاتي ) بابا از اين چيپس ها برام مي خري عكسش تو خيابون ديدم (خيلي از ماها مجذوب اين نوع تبليغات مي شويم ، اما سوالي پيش مي آيد عكاسي صنعتي و عكاسي تبليغاتييا فيلم تبليغاتي كدام ببيشتر تاثير گذار است . عكاسي صنعتي آن چيزي است كه ما به طور فوق العاده پوششمي دهيم.ما از اينكه در يك كارخانه شلوغ و در حين كار مي توانيم بهترين عكس ها رو تهيه كنيم بسيارخوشحاليم. اگر چه ما مي توانيم با يك نور تخصصي روند عكاسي را انجام بدهيم اما اغلب مورد استفاده قرارنمي گيرد و با استفاده از مهارت عكاسي بهترين عكس ها را در اختيار مشتريان قرار مي دهيم. فيلم صنعتي ازديگر روش هاي تبليغات است كه مي توانيد در تيزر هاي تلوزيوني برند خود را برجسته تر كنيد.

مزاياي موشن گرافيك

نسبتا هزينه توليد موشن گرافيك پايين تر از فيلم هاي رئال است.در موشن گرافيك انتقال مفاهيم بسيار آسان تر است زيرا با استفاده از تصويرهاي ساده و عوض كردن راحتصحنه ها مي توان به راحتي مفاهيم را به زيباترين شكل انتقال داد.در معناي لغوي به حركت دادن تصاوير گرافيكي موشن گرافيك مي گويند ، ولي در عمل به تركيب كردن تصوير ،صدا و حركت موشن گرافيك مي گويند.به عنوان مزيت ديگر موشن گرافيك مي توان به نو بودن و پر كاربرد بودن آن اشاره كرد ، موشن گرافيك در دنياحدود 3 سال و در ايران حدود 1 سال است كه به صورت حرفه اي مورد توجه قرار گرفته است .

مزاياي هداياي تبليغاتي

2% افراد گفته اند كه احساس آنها نسبت به شركت هايي كه از آنها به اين آمار توجه كنيد: در يك نظر سنجي، 5 هداياي تبليغاتي دريافت كرده اند، مثبت است و نزديك به 25 % از افراد نيز به استفاده روزانه خود از اين هدايااشاره كرده اند. در مقايسه با اين تعداد و ارقام، روش هاي قبلي شما براي بازاريابي چگونه عمل مي كرده اند؟همواره تبليغات تاثير زيادي بر افزايش فروش و رونق كسب و كار داشته و اگر هدفمند اجرا گردد ميتوانداطلاعات بسياري را در اختيار مشتريان قرار دهد. اين امر ميتواند با ارائه يك هديه تبليغاتي ميسر گشته و نام ونشان تجاري شما را براي هميشه در اذهان حك كند.

اگر چه برخي از اين اطلاعات ممكن است از سوي افراد به درستي احساس نشود يا اهميت و ارزش آن موردتوجه قرار نگيرد ولي شما با اين رويكرد به مشتريان خود ارزش داده ايد.

مزاياي ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ از مزاياي بسيار بالايي برخوردار است و مي توانيد با توسط ديجيتال ماركتينگ كسب و كارخود را به برند تبديل كنيد و از مزاياي شركت هاي ديجيتال ماركتينگ همچون سئو و سئو سايت ، برندينگ ، ايميل ماركتينگ ، بازاريابي محتوا ، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ، طراحي اپليكيشن وتبليغات در گوگل  بهرهخواهيد برد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.