نكته هايي براي دكوراسيوني زيباتر

سايت مطالب آموزشي گرافيكي


البته براي تهيه مواد و مصالح ساختماني براي دكوراسيون داخلي و دكوراسيون خارجي منزل بايد از توليد كننده مصالح ساختماني ، توزيع كننده مصالح ساختماني و وارد كننده مصالح ساختماني كمك گرفت. طراحان دكوراسيون داخلي نيز ميتوانند شما را در اين امر كمك كنند.

استفاده از سبز بي رنگ يا كم رنگ روي ديوارها هيچ جلوه زيبايي به خانه نمي دهد. حتي روي درب و  پنجره و لوازم و لوازم داخلي هم بهتر است از آن استفاده نكنيد چون رنگ هاي كمي هستند كه مي توانيد همراه با آن استفاده كنيد.

به گفته بعضي از طراحان دكور بهتر است از رنگ مشكي در خانه استفاده نكنيم زيرا به اندازه كافي در مكان هاي ديگر با آن رو به رو مي شويم. رنگ هاي سياه در دفاتر كار و در لباس هايي كه روزانه تن مي كنيم.

امروزه استفاده از رنگ طلايي در دكوراسيون رواج چنداني ندارد و يكي از رنگ هايي است كه خواستار چنداني ندارد. رنگ طلايي روي ديوار كمي خشن و زننده است به جاي آن مي توانيد از رنگ ها متاليك استفاده كنيد.


اكسسوري هاي ساده براي سروس هاي بهداشتي در منزل :


يكي از عناصر لازم در چيدمان سرويس بهداشتي ،  حوله است. قرار دادن حوله با فاصله مناسب از سينك باعث مي­­ شود آب روي سطوح چكه و ايجاد لكه نكند. با چيدمان زيباي حوله‌ها و استفاده از رنگ‌هاي بهاري با اندازه‌هاي مختلف، سرويس بهداشتي را زيباتر و بهاري كنيد. لوله كردن حوله ها و قرار دادن شان در سبد يا طبقه، آويزان كردن، تا كردن و چيدن آنها روي هم ايده هايي براي چيدمان حوله هاست. قرار دادن چيني هاي بهداشتي كه با سبك چيدمان سرويس بهداشتي شما تطابق دارد از موارد بسيار مهمي است كه در زيباتر جلوه دادن فضا موثر است؛ بنابراين با توجه به اندازه سرويس بهداشتي مي­ توان بهترين گزينه را براي تهيه چيني بهداشتي انتخاب كرد تا علاوه بر كارآيي درست آن، اندازه مناسب آن نيز مورد توجه قرار گيرد. لوازم مختلف و متنوعي وجود دارند كه مي‌توانند در داشتن سرويس بهداشتي زيبا و راحت به ما كمك كنند؛ لوازمي كه براي قرار دادن وسايل شخصي و همچنين مرتب سازي آنها كاربرد بسياري دارند. در تهيه اين وسايل نيز مانند ساير وسايل منزل، سعي كنيد دقت لازم را به كار ببريد تا علاوه بر زيبايي، سبك چيدمان و هماهنگي بين لوازم نيز رعايت شود. 

نكته هايي درباره پاركت كف خانه

 

كفپوش ها يكي از پرطرفدارترين كفپوش ها براي دكوراسيون فضاي داخلي محسوب مي شوند كه طرح هاي متنوع آن ها مي توانند جذابيت ظاهر دكوراسيون را دو چندان كنند. بازسازي كف و تبديل سراميك به پاركت يكي از پرطرفدارترين اقدامات در جريان فرآيند بازسازي دكوراسيون داخلي منزل مي باشد كه همواره تعيين هزينه و بررسي مزايا و معايب آن نسبت به ساير كفپوش ها دغدغه ي اصلي افراد براي بازسازي فضاي داخلي مي باشد. به همين منظور ما قصد داريم در اين مطلب شما را با تفاوت پاركت و لمينت، كفپوش PVC و مزايا و معايب آن در بازسازي فضاي داخلي و بخش هاي مختلف دكوراسيون منزل ،محل كار و ساير فضاهاي زندگي شما آشنا كنيم پس با ما همراه باشيد. كفپوش لمينت به كف اتاق چسبانده نمي شوند، بلكه توسط شيارهايي كه به آنها كليك گفته مي شود و دور تا دور لمينت ها وجود دارد، به صورت نر و ماده در يكديگر قفل مي شوند. افزايش سطح كار، باعث بيشتر شدن وزن لمينت هاي در هم قفل شده مي شود و همين وزن، يكي از عوامل نگهدارنده لمينت ها بر روي كف بدون استفاده از چسب مي باشد. به علت عدم استفاده از چسب در نصب كفپوش لمينت، كف اتاق صدمه نمي بيند. به عنوان مثال اگر كف اتاقي سنگفرش باشد و روي آن لمينت اجرا شود، اگر بنا به دلايلي بخواهيم پس از مدتي لمينت ها را جمع كنيم، بدون اينكه كوچكترين آسيبي به سطح سنگ زيرين وارد شود، مي توانيم اين كار را انجام دهيم. بدين ترتيب پاركت لمينت ها را مي توان تا چندين بار پس از نصب جمع آوري و مجددا در محلي ديگر نصب كرد. 


وجود شومينه در دكوراسيون داخلي خانه، احساس آرامش و گرما را به محيط انتقال مي دهد. گرماي حاصل از شومينه به همراه ويژگي ديداري آن، كه همان سوختن چوب در آتش است، هر فضايي را جذاب و آرامش بخش مي كند و بر احساسات افرادي كه در محيط قرار گرفته اند تاثير مي گذارد. در اتاق هاي بزرگ، شومينه اي بزرگ با نمايي سنگي و روستايي مي تواند گرما و صميميت را به آن فضاي بزرگ ببخشد. روشن كردن آتش شومينه در آشپزخانه يا اتاق غذا خوري نيز مي تواند ميهمانان را وادارد تا غذا را با آرامش و آسودگي بيشتري صرف كنند و در ترك ميز غذا خوري عجله اي نداشته باشند. شومينه تنها براي دكوراسيون داخلي زيبا و ايده آل نيست، بلكه مي توان ان را در فضاي خارجي خانه به كار برد و از حضور در كنار شعله هاي زيباي آتش لذت برد.


 

از ديرباز پله ها در ساختمان ها براي دسترسي بين طبقات و رفت و آمد آسان در فضا طراحي و اجرا شده اند در واقع پله ها الماني كاربردي در فضا محسوب مي شوند كه امروزه علاوه بر كاركرد مناسب به الماني بسيار موثر در زيبايي دكوراسيون خانه هاي دوبلكس تبديل شده اند كه با به كارگيري راهكارهاي خلاقانه مانند مجسمه اي عملكردي در فضا  نقش ايفا مي كنند .در بيشتر خانه ها امروزه از پله پيش ساخته استفاده ميشود.


 

دكوراسيون و كابينت آشپزخانه بايستي با سبك دكوراسيون داخلي منزل و مساحت در دسترس تطابق داده شود. به نوعي كه طراحي و دكوراسيون داخلي آشپزخانه با داشتن فضاي كافي براي جايگزيني لوازم آشپزخانه ، بتواند زيبايي و جذابيت دكوراسيون داخلي را تقويت كند. دكوراسيون مناسب آشپزخانه در سبك دكوراسيون داخلي مدرن امروزي با در نظر گرفتن فضاي كافي براي فعاليت در آشپزخانه و استفاده مناسب از فضا براي كابينت و شلف ها طراحي مي شود. در اين مورد ميتوانيد از مشاوره توليد كندده كابينت ،وارد كننده كابينت يا توزيع كنند كابينت استفاده فرماييد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.