تبليغات چيست؟

سايت مطالب آموزشي گرافيكي

تبليغات چيست؟

مفهوم آژانس تبليغاتي بطور عجيبي با بازاريابي آميخته است. تبليغات جزئي از فرآيند بازاريابي يك محصول ويا خدمت بشمار مي رود. به بيان ساده مي توان گفت تبليغات يعني رساندن يك پيام در مورد محصول و يا يكخدمت از طريق رسانه هاي مختلف براي متقاعد كردن مخاطبان بالقوه براي خريد آن محصول و يا خدمت. در،» تبليغ « زبانها و فرهنگها، اصطلاحات گوناگوني به منظور بيان مفهوم تبليغاستعمال ميگرددمثلا ا درلغت عربدعوت،اعلام ودعايه و امثال آنها،در فرهنگ غربي معمول ا واژه پروپاگاند و يا ايندوكتري نيشن مورد استفاده قرارميگيرد پروپاگاند از ريشه لغت لتيني پروپاگاره مشتق شده است كلمه پروپاگاره به معناي نشا كردن براي توليدمجدد گياه و به تبع توليد كردن و توليد مثل است و معني وسيعتر و كليتر آن پخش كردن و افزودن است

درباره طراحي لوگو

اگر يك لوگو به خوبي و درست طراحي شود يك مزيت قدرتمند و با ارزش براي نام تجاري و برند شما خواهدبود . طراحي يك نمايهي بصري موثر از يك برند به خلاقيت و تلاش بيشتري نسبت به طراحي ساير طراحيهايگرافيكي دارد . مثل هر كاري كه نياز به مهارت هاي خاص خود دارد، طراحي لوگو نيز نيازمند تمرين و تحربهفراوان دارد تا بتوان يك لوگوي موفق خلق نمود. اين جمله كليشه اي را بارها شنيده ايم : ” شروع يك بيزينسبزرگ با طراحي يك آرم و نشان بزرگ آغاز مي شوند ” اما هيچوقت به اهميت طراحي آرم و لوگو فكر نكرديماگرمي خواهيم يك كسب و كار موفق و آينده دار را شروع كنيم پس بايد از ابتدا قدم هاي بزرگ برداريم . اين قدمهاي بزرگ احتياج به هزينه هاي زيادي ندارد بلكه كمي اعتماد و سليقه نياز داردداشتن دانش كافي يكي ازگزينه هايي است كه هر طراح لوگوي قوي و حرفه اي بايد واجد آن باشد . بسياري از افراد در مورد طراحي لوگوسوال كرده اند كه آيا مي توان در طراحي لوگو فقط از متن يا آيكن ها و علائم و يا هر دو استفاده كرد؟ رنگهايي كه من مي توانم استفاده كنم شامل چه رنگ هايي است؟

درباره عكاسي صنعتي

عكاسي صنعتي و تبليغاتي ميبايست تمام خصوصيات يك عكس حرفهاي را دربرگيرد. عكاسي صنعتي يكي ازشاخه هاي عكاسي مي باشد كه به سفارش يك سازمان صورت مي پذيرد و به ثبت فرايندهاي توليد،محصولت، كاركنان، سازمان كار و يا تجهيزات سازماني مي پردازد. عكاسي صنعتي ممكن است با مقاصد داخليو يا خارجي بكار گرفته شود. فيلم صنعتي از ديگر شاخه هاي تبليغات مي باشد كه برند شما را جذاب تر نشان مي دهد.

درباره موشن گرافيك

از اين رو هر فردي كه به نوعي بتواند دانش جديدتري نسبت به ديگران داشته باشد، برگ برنده اي در دستخواهد داشت و مي تواند فضا و آينده كاري بهتري را براي خود رقم بزند. موشن گرافيك يا علم تلفيق حركت وصوت در رسانههاي امروزي به جائي رسيده است كه امروزه با برخورداري از حركت تصاوير ثابت نقشه بيتي وبه موشن گرافيك ميتوان آثار بديعي را خلق كرد كه در نوع خود Sound Effects برداري و اضافه كردنبينظيرند و در نهايت منجر به توليد تبليغات كوتاه تلويزيوني و اينترنتي ميشوند. توجه داشته باشيم كه اينگونه محصولت از نظر زمان پخش معمول در حدود ۰۱ ثانيه مي باشند. در سالهاي اخير، فارغ از كيفيت وشناخت صحيح مقوله موشن گرافيك در ميان نسل جديد، تعداد فارغ التحصيلان رشته گرافيك در دانشگاه ها،بسيار زياد شده است و اين موضوعي است كه بازار كاري آن را به شدت تحت تاثير قرار داده و موج موشنگرافيك در سالهاي نزديك آينده بيشتر نمايان خواهد شد.

درباره هداياي تبليغاتي

اطلاعات اين وب سايت بخشي از هداياي تبليغاتي شامل خودكار تبليغاتي، ليوان تبليغاتي، ساعت تبليغاتي،فلش تبليغاتي، خودنويس تبليغاتي، هديه تبليغاتي، ست تبليغاتي، پرچم تبليغاتي، ساك دستي تبليغاتي، كيفتبليغاتي، پاوربانك تبليغاتي، جاكليدي تبليغاتي، كلاه تبليغاتي و ساير هداياي تبليغاتي را در بر مي گيرد كه پساز آشنايي شما با اين خدمات كارشناسان ما فعاليت خطير مشاوره و معرفي ديگر هداياي تبليغاتي را با افتخارانجام خواهند داد

درباره آژانس ديجيتال ماركتينگ

سئو نگاراين آژانس از از متخصصان زيادي در زمينه هاي مختلف تشكيل شده است كه هر كدام مي توانند جداگانه دربخش هاي مختلف نياز هاي شما را براورده سازند و خدماتي شامل سئو و سئو سايت ، برندينگ ، ايميل ماركتينگ ، بازاريابي محتوا ، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ، طراحي اپليكيشن وتبليغات در گوگل  را به شما ارائه خواهند كرد با بهترين كيفيت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.